Hare Op Jou Tande - Ek het in die laaste tien dae menigmaal op my tande gekners. Jy moet hare op jou tande he.


Pin By Eileen Kleynhans On I Wanna Write Afrikaans Quotes Afrikaans Afrikaanse Quotes

Met die mond vol tande staan.

Hare op jou tande. Jou tande vir iets slyp - jou klaarmaak om iets te geniet. Kners op jou tande. Gedurende hierdie tyd van die jaar moet n mens behoorlik hare op jou tande hê.

Hare op jou tande. Dit is een van verskeie tekens dat tabak in die liggaam jou voorkoms beskadig. By Mar 16 2021 Uncategorized 0 comments Mar 16 2021 Uncategorized 0 comments.

Moenie gras onder jou voete laat groei. Iemand aan die tand voel. En toe gisteraand is my voete op die pad van.

Jy moet hare op jou tande hê- jy moet jou man kan staan. Hare op die tande hê. Fokus ook op die dinge wat jou motiveer of dit nou is oor hoe goed jy voel ná jou oefensessie of om te droom oor jou ferm agterstewe.

Met n mond vol tande sit - beteuterd sit en niks praat nie. An eye for an eye and a tooth for a tooth. Content hosted by ionofmVir nog Taaltoffies besoek gerus wwwma.

As ouer het ek myself ook al meer male betrap waar ek soos n tandetrekker gejok het. Deur Hennie Pienaar Bellville 23 September 2020 0000. Dat die advertensie per se n reuse-blaps was is nou al tot vervelens toe herkou en tot die EFF se nekhare sonder sjampoe rys ook nie meer nie.

Die lys gaan net aan en aan. Uitdrukking Hare op jou tande hê. Hare op jou tande.

Hy slaan n hoë toon aan. Met die honde blaf en die wolwe huil. Die tande op mekaar byt.

Jy het daagliks vaste voornemens en passie nodig om jou langtermyndoelwitte te bereik. Jy moet hare op jou tande hê in SA. So hierdie is ʼn dankie-sê-brief.

Silly season is op ons. Maar in die ou dae moes n mens die spreekwoordelike hare op jou tande hê om die beproewing te verduur. Die stryd van die mens om iets in die plek van sy verlore tande te plaaster wille van n beter voorkoms of om beter te kan kouhet reeds meer as 2 500 jaar gelede begin.

Have plenty of grit. My ma het altyd gesê mens moet hare op jou tande hê as jy hulle reg wil grootmaak. Geïrriteerde kolegas base en kliënte vir wie die jaar nou lank genoeg was.

Tand des tyds. - Hy verveel hom baie. Ek wil graag vir oulaas verwys na die haarsjampoe-EFF-Clicks-fiasko want iets pla my van die begin af.

My hande is afgekap. Los vel onder die oë is byvoorbeeld tipies van rokers. Hare op jou tande dis wat jy gaan nodig hê Ek het dit al talle kere gehoor sedert ek bekendgemaak het dat ek gaan bou.

Met n mond vol tande sit- beteuterd sit en niks praat nie. Jou tande vir iets slyp- jou klaarmaak om iets te geniet. Moenie jou kop.

Jy moet hare op jou tande hê - jy moet jou man kan staan. Daar is n berg van goed wat moet klaar kom. Om vier kinders te kan groot maak moet ʼn mens hare op jou tande hê.

Weet hoe die vurk in die hef steek - presies weet hoe sake staan. Die verskil tussen iemand wat n halwe pakkie vir 14 jaar gerook het en iemand wat nooit gerook het nie is merkwaardig. You have lots of perseverance.

Oog om oog tand om tand. Die kinders sit en tande tel - die kinders sit en luister wat die grootmense praat. Groei maar sommer ekstra hare op jou tande en wees konsekwent met jou oefening beveel Joel aan.

Want elke kind is ʼn klein beginner-mensie. Jy moet hare op jou tande hê - jy moet jou man kan staan. Dis moeilik genoeg om een beginner-mensie in die regte rigting te stuur.

Hoe doen ʼn mens dit met vier. Kyk die kinders het my al baie op my tande laat kners. Op jou tande byt.

Nie net omdat mens se geduld tot op die laaste druppel van menslikheid beproef word nie maar ook omdat daar van jou verwag word om allerlei vreemde situasies te beredder. Geen vinger verroer om iemand te help nie - niks doen om iemand te help nie. Jy moet gekleurde hare op jou tande hê as jy n ouer is.

Behandelde gekleurde spesiale hare. Rook verander jou vel tande en hare op maniere wat jare kan byvoeg by jou ouderdom. Elke hond kry sy dag.

Tussen die lepel en die mond. Met lang tande eet. My vertroue in my bouers én my onkunde oor die proses het my aanvanklik salig in die duister gehad tot DIE PAPIERWERK en onvoorsiene glipse en gruwels die proses so middel Januarie betree het.

Die kinders sit en tande tel- die kinders sit en luister wat die grootmense praat.


Pin On Blessed Week


Pin By Wilma On Afrikaans Afrikaanse Quotes Friendship Quotes Afrikaans


Pin By Van Dyk Lienke On Pitkos In Afrikaans Leer Afrikaans


Pin By Karin Van Eeden On Goeiemore Goeie More Good Morning Greetings Good Morning Wishes


Ink Skryf In Afrikaans Ink In 2020 Afrikaans Today Quotes Words


Pin On Koko


Pin By Rina Vermaak On Afrikaanse Gedagtes Book Cover Fictional Characters Character


Image Result For Afrikaanse Idiome Afrikaanse Quotes Mood Quotes Afrikaans


Bittereinder Craft Beer Packaging Design On Behance Font In Use Populaire By Pintassilgoprints Craft Beer Packaging Beer Packaging Design Typography Fonts


Hare Op Jou Tande Afrikaans Afrikaans Language Afrikaans Quotes


Blog Vir Jesus Rus Gees Tot Hom


Pin By Lizette Pretorius On Goeie More Good Morning Wishes Good Morning Messages Afrikaans


Hare Op Jou Tande Afrikaans Afrikaans Language Afrikaans Quotes


Afrikaans Idiome Segoed Suidafrika Rough Translation To Have Hair On Your Teeth Aprox Meaning To Be Afrikaans Quotes Afrikaanse Quotes Afrikaans


Related Posts